wtorek, 23 lipca 2013

Bóg tkwi w szczegółach.


Powiadam wam.

Woda w jeziorze.


Moja siostra.

Z Katolikiem zawsze miło.


Palić ogniska.

"Huśtaj mnie wysoko, do Saturna"

Maksymilian w akcji.

Karol i sztuka spadania.

A to Bu.

Bu od zawsze trzymała obie nogi na ziemi.

Istotnie.


Kucharzę.

"Ty podnoś, ja będę stękał"
Otto.

Jak odnaleźć zgubione jaskinie?

To zwierzę nazywa się pies. Pochodzi od wilczura.

Wizytacja TKTS w Palmiarni.
( Tajna Komisja Tajemniczej Spółki)

To nie ja.


To co innego.

Grotołazy.



Król Karol Pierwszy


Jak widać - w dzikich jaskiniach poziom mojego szczęścia niesłychanie wzrasta.

Pływają w zbożu.
Szukają kamieni.


Made by Aneta.


Tak przyrządza się glumzę.


Na polówce, przed filmem, zawsze reklamy.

Film się nazywał "broken". Polecam raz jeszcze.

To jest lampa gdzieś na Niciarnianej. Daleko od miejsca, gdzie powinnam wówczas być.


2 komentarze: